En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

10 mars 2009

Usch vad tråkigt..

nu har Sara åkt hem för denna gången...som man har längtat efter henne och nu har hon redan åkt hem, tiden går alldeles för snabbt. Men jag fick iallafall många goa timmar med henne denna gången, jag har ju alltid jobbat när hon har varit hemma förut, men nu när jag var hemma så kunde vi tillbringa många timmar ihop, mysgt. Puss puss på dig, jag älskar dig! Hoppas vi ses snart igen. Idag har vi varit hos farmor och farfar och fikat och umgåtts, det var mysigt... sen har vi fikat och ätit tillsammans med mamma och maria med familj. Så det har varit ännu en lugn dag i Saras händer men ack så rolig. Ikväll så har jag jobbat lite med mitt projekt, får ta lite varje kväll för att få något gjort man har ju inte världens ork så här på kvällskvisten.
Imorgon är det sjungis igen, ska bli kul att träffa alla barn igen.

Natti natti

Inga kommentarer: