En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

18 mars 2009

mat var tredje timme

ja så har det varit natt, usch det har varit ganska jobbigt att inte få någon lite längre sovperiod. Fattar inte vad som har hänt Saga var faktiskt bättre på att sova längre sovperioder när hon va mindre, nu har det varit ganska dåligt och ett tag. Känns konstigt att hon är hungrig ar tredje timme på natten när hon ibland inte ens är det på dagen. Men man får väl bara hoppas att det gr över snart positivt är dock att hon somnar direkt efter jag lagt ner henne i sängen igen så det tar ju inte så lång tid. På bvc tyckte dom att jag skull ebörja med gröt om det inte blir bättre för hon tyckte bara man skulle ha en matpaus på natten när barnet är fyra månader, så vi får se det kanske blir gröt om ett par veckor. Det känns bara så tidigt hon är ju så liten men men om hon sover bättre så är det absolut värt det.

Igår var det massage, en supetmysig stund tillsammans .. vi träffade även Inez där som vars mamma vi gick tillsammans med på sjungis. Så efteråt blev det lunch tillsammans med Smilla, Inez och Ida och deras mammor förståss.

Idag är det dags för sjungis igen så det börja bli dags att sätta igång att göra sig iordning.

Ha dé i den underbara solen...

1 kommentar:

Carolina sa...

Ja jag vet, jag kom på det när jag hade bokat det att det var din dag ju, så tokigt..du får kolla hemsidan och skicka ett mail eller så så kan ag beställa åt dig, det är ju sista släppet på vårkollektionen den 1 april. Klart att vi måste träffas snart, har läst i er blogg att ni har haft väldigt mycket att göra :) Nu är nog snart våren här, vi var ute och "städade" i trädgården i går - mys mys och andades riktigt vårluft. Kram Kram