En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

24 mars 2009

Ikea..

Jag kan inte säga att jag har varit någon fantast av ikea och dess service och inte heller idag övertygade dom när vi tillbringat några timmar där. Ikea är bra på många sätt men jag vet inte om jag tycker att kök är deras starka sida....ja det är billigt jag vet men ska man inte våga kosta å när man gör kök en gång i livet..eller har jag fel?? Faktum är att prisskillnaden på kvik och ikea var "bara" 16 tusen, inte så mycket som jag hade trott. Visst jag kan köpa ikea men då får jag inte det kök som jag hade tänkt och sett fram emot att sätta upp i vårat hus, men vi velar hit och dit hela tiden, det finns för och nackdear hos båda leverantörerna. Ikea kunde dock varken ordna valnöts skiva eller hel diskbänk som vi hade tänkt så det blir lite bökigt att fixa på egen hand. Så för tillfället känns det som Kvik har ett litet försprång och nackdelarna är betydligt färre. Konstigt nog så ringde Kvik till mig när vi hade varit på Ikea..hur lustigt som helst jag har inte pratat med dom sen vi var där för flera veckor sedan. Han undrade hur det gick för oss, jag sa som det var att det var lite för dyrt och att vi funderade. Han skulle se vad han kunde göra på priset inkl vitvaror så kan han pressa sitt eget pris en aning så slår vi nog till, hoppas hoppas!!!

Ikväll har mamma och jag promenerat i blåsten inte alls så skönt men ibland måste man och sen har jag suttit här och jobbat en stund. Otroligt skönt att det äntligen blev av... jag har skjutit det framför mig länge nu. Ska in till stan på Fredag för "redovisning" av detta projekt så vi får se om mitt förslag köps eller får jag väl ändra på det.

Nähe kanske ska gå och kojsa, christoffer ligger redan här och sover i soffan så det är nog bäst att jag släpar med mig honom in i sängen. Donnan har sovit sen åtta, hon är så duktig liten tjej...

Imorgon är det sjungis ...

Natti...

1 kommentar:

Anonym sa...

Thanks to the author for this post, it was very interesting for me. We are presenting our site on webcam info can you read it then follow these blog Antivirus Blocking Camera . Once again I thank the author for this information.