En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

12 mars 2009

hello hej....

igår var det som sagt sjungis dags igen... både smill aoch ida var där som ni har sett på mina foton. Kul att träffa dom små liven, det är på dom man förstår att Saga har vuxit. Det är så svårt att se när man ser henne hela tiden men när man träffar andra barn i samma ålder och dom har förändrats så ser man att även Saga har gjort det. Efter sjungis så passade jag på att få räffa selma en stund, Anna var och hälsade på hos Maria, det var länge sedan vi trädffade den lilla stumpan. Annars var det bara en promenad med tyra som var på schemat och såklat hockey på tv, men det gick ju inte så bra.. vi får hålla tummarna ikväll.

Idag hade vi inga planer alls...det var länge sedan det var så, jag blev nästan lite stressad, konstigt. Men mamma ringde på morgonen och berättade att hon var barnvakt åt hugo och elsa som var hemma från dagis då hugo har feber, så det var bara och packa på dig och ut i det soliga vädret. Mamma var ju tvungen att få någon att fika med, och inte mig emot... Sen var det promenad med tyra i dag också, tur att hon har mig så hon får lite motion och förresten tur att jag har henne så jag får det också... I eftermiddag har det blivit mycket "måste" göra gjort så nu känner jag mig riktigt lättad, ibland är det ganska bra att vara hemma några timmar på dagen för att få lite sådant gjort också. Främst har det rört sig om jobb, skönt få då slipper jag hålla på med det ikväll.

Saga har varit på sitt goaste humör här, hon jollrar och håller igång som tusan...men nu börjar hon tröttna på att jag sitter här och ite aktiverar henne så nu får jag nog ta hand om henne en stund.

Ha dé

Inga kommentarer: