En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

19 mars 2009

ändrade planer

ja idag blev det inte riktigt som Saga och jag hade tänkte oss.. Ki och Benjamin skulle komma hit på promenadd och fika men Benjamin hade feber, stackarn så det fick bli att ställa in. Då blir man helt plötsligt rastlös och planeringen "vad ska vi göra istället" var i full gång. Men det blev inte så mycket idag, vi gick till mamma på fika på förmiddagen och sen var det en promenad som hägrade... väl hemma igen så är faktiskt klockan redan halv två så det är inte så mycket kvar av dagen. Så eftermiddagen tillbringar vi helt enkelt är hemma, jag ska rensa lite bland Sagas kläder och vika ihop allt lite finare än hur det ser ut nu det är ifs inte så svårt just ligger allt huller om buller...som i min gaderob he he. Jag får ta min gaderob en annan dag helt enkelt, det blir som med Sagas kläder att man bara använder det som ligger överst och det känns som man inte har några kläder alls, men så är det inte alltid...fast visst skulle man vilja ha mer.

Nähe då var det dags...

1 kommentar:

Carolina sa...

Hej

Vi vill bara passa på att önska en trevlig helg

Kram