En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

20 mars 2009

solen skiner och det är Fredag...

ja kan det verkligen blir bättre, nej det känns faktiskt riktigt bra nu...

Idag ville Sag astiga upp klockan 5...pust det ville inte jag. en hon var vaken i en timme och pratade och mådde så bra. Men vid 6 somnade hon äntligen igen och sov till halv 9, så man är ganska pigg ändå. Men man undrar ju vad hon fick för sig detta har aldrig hänt förut...konstigt bara att hoppas på att det inte händer igen.

Idag skiner solen som sagt och Saga och jag ska köra till Felix och Linda nu på förmiddagen. Istället för att gå Tingsryds gator så tänkte jag vi kunde se oss om i Rävemåla och byta miljö lite grann och lite sällskap är heller inte fel.
Iefermiddag ska pappa ta dopkort på Saga, måste bli av nu så hon inte ändras för mycket. Hon var liksom inte sugen på att stå modell på dopdagen...
Ikväll ska jag på vinkväll hos Sara Lang, det är vi gamla fotbollsspelare som ska träffas, vi brukar göra det lite då och då, ska bli riktigt skoj....

Ne nu måste jag köra...
Ha en bra Fredag alla...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst är det underbart m solig fredag!!! Ha en mysig helj=)Kram Elin

Anonym sa...

Hej

Det ser gött ut i vagnarna

Kram