En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

30 mars 2009

Babysim

Igår vann jag på Tradera igen, detta får bli Sagas fyra månaders present..

Idag har vi varit på babysim för andra gången...Saga tycker det är så mysigt. Idag fortsatte vi att flyta och bara umgås mad alla andra bebisar och mammor. Annars har dagen varit lugn jag har varit trött idag då Saga har varit uppe tre gånger inatt usch. Kan bero på att hon har lite ret hosta som möjligtvis gör att hon vaknar till och då automatiskt vill ha mat. Jag hoppas iallafall att det är så och att det går över snart för usch vad seg jag är idag. Jag måste bara jobba idag också, var ju inne i Växjö i Fredags och hämtade hem lite jobb åt mig. Bäst att sätta igång nu så jag inte glömmer vad det är jag ska göra.


Imorgon kommer Sagas tjejkompisar hit, Inez, Ida och Smilla mysigt värre...


Håll tummarna för att hon inte hostar inatt...

Inga kommentarer: