En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

25 mars 2009

sjungis och köksplaner

ja det är vad som har stått på schemat idag.
Vi var på sjungis på morgonen, idag var linda och felix med oss där...super duperkul. Vi var sedan och lunchade och sen var jag barnvakt åt felix medans hon handlade. Han är så snäll så det var inga problem. I eftermiddags var det sedan kök, kök och kök i fokus, vi har räknat och räknat på vad köket och hela renoveringen kommer gå på, duktigt svårt att beräkna men man måste ju budgetera på något sätt. Men visst man ska ine sticka under stolen med att man gärna hade vunnit lite pengar på lotto just nu...men man tippar ju inte ens så det blir svårt.

Saga har ändrat sina nattliga sovrutiner en aning tyvärr..innan matade jag henne 2 ggr på 12 timmar och nu matar jag henne 2-3 ggr och så sover hon bara 10timmar det betyder att vi startar dagen klockan 6 numera..usch lite tidigt tycker jag. Om klckan däremot hade varit 7 så hade det inte alls kännts så tidigt men det är bara att hoppas att det vänder och att hon sover lite längre och kanske inte behöver mer mat än en gång. Jag tänkte annars att jag skulle börja med lite gröt på kvällen för att hon ska bli mättare och stå sig bättre.

Det går inte bra för mig på tradera nu, idag har jag budat både på en pop jeanskjol och en par nova star byxor(wct) men förlorat båda budgivningarna i slutsekundrarna..jättetråkigt jag ville verkligen ha båda.

Nu hoppas vi på en lång natt...

Inga kommentarer: