En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

31 mars 2009

Tisdag..

Det blev en hel del hostande inatt tyvärr, för min del fast Saga sov och det var j skönt. Tycker ändå att hostan har varit bättre idag så det är bara att hoppas att det förbli så inatt också. Idag har Sagas kompisar Inez och Smilla varit här och fikat..och deras mammor förståss. Jag bjöd på varm fruktsallad med riven vit choklad och god vaniljglass till det..mums, inte fel att känns lite nyttigare också. Efter en lång fika så gick jag med Beatrice och jag en lång promenad tillsammans med våra barn och så Tyra förståss, börjar nästan kännas som ens egen hund men jag är ju bara hundvakt, känns bra att man kan hjälpas åt. Idag har dagen bara sprungit iväg så något arbete har det inte blivit..få ta tag idet imorgon istället.

Då var det redan Onsdag imorgon och sjungis igen...det går verkligen snabbt mellan gångerna.

Inga kommentarer: