En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

29 mars 2009

Oj redan Söndag...

I fredags var vi som sagt inne i stan på jobbet, det var behövligt. Vi satt en lång stund och diskuterade jag och Pelle så jaag lämnade ifrån mig lite jobb och tog lite till med mig hem, så det blir lite jobb till här hemifrån..inte mig emot. Efter vi hade varit på jobbet körde vi till Lessebo och till Peter och Stina, vi fikade och pratade..supertrevligt. På kvälen sen var vi hemma och mös med Let´s Dance och så ska det låta.
Igår var vi på byn och uträttade lite ärrenden sen var vi hos mamma och åt våfflor tillsammans med Mara m.familj och mormor. Kvällens planer förändrades så vi tillbringade den hos Maria och Tomas istället för hos Martin och Louise. Det var trevligt...
Idag så kanske vi ska fika tillsammans med Ida och Magnus annars är det lugnt, det är bara laddning inför veckan som gäller...imorgon börjar vi med babysim.

Ha det bra!

1 kommentar:

- sa...

ÅÅÅ, mys med babysim! Ha en bra vecka! kram