En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

27 mars 2009

Till jobbet

Ja efter en lång och välbehövlig städdag igår så ger vi oss in till Växjö idag. Jag ska till jobbet och redovisa mitt projekt jag har jobbat med här hemma hoppas dom tycker det blir bra annars får jag titta på något annat alternativ. Annars ska har vi inga planer för kvällen det bli väl lite mys med godmat och snacks.

Inatt har Saga sovit bra hon somnade redan vid 19 och sov ända till 02.30 innan hon ville ha mat..skönt. Men att hon sen ville stiga upp vid 05.30 inte riktigt lika kul...men ett steg i taget, vi har slumrat till både hon och jag sen dess så man klarar av denna dag. Av allt suttande har mina bröst börjat producera mer mjölk som i sin tur gör att Saga står sig bättre...jag hoppas det är så, så det inte bara va en engångsföreteelse att hon sov så länge på natten.

En en bra helg alla...nu är det Fredag igen!

Inga kommentarer: