En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

23 mars 2009

Måndag

Efter en natt utan Christoffer vid min sida började dagen för Saga och mig med babysim på Kaskad. Åååh vad det var mysig och jag kan bara tänka mig att det blir mysigare och mysigare ju fler gånger vi går. Ja Saga bara njöt när hon fick flyta runt i Kaskads varma vatten...
Eftermiddagen tillbringade vi hos Mormor Doris där Christoffer gjorde några goda gärningar bla gjorde han iordning hennes uterumstak så hon får in lite mer solljus. Hon var riktigt tacksam när vi körde därifrån. Väl hemma så var det dags för middag och sen var det hv match på tv igen.. Imorgon ska vi till Ikea, det ska bli så kul att rita upp köket även där..intressant att se hur mycket det skiljer i pris på Ikea och Kvik. Sen blir det nog lite inköp av annat smått och gott..ska bli riktigt kul att åka dit och kika på allt. Hoppas bara Saga är på ett gott shoppinghumör...
Nu håller vi tummarna för hv i tredje...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Blev d något shoppat på IKEA? Kram Elin=)

Carolina sa...

Hej på er!
Tänkte säga att söndagen den 5 april, mmm precis din dag, ja iallafall så kommer Camilla från Me&I till mig kl 16,00, vill du och kan du så är du och Saga jättevälkomna! Annars kan du ju om du vill kika in på hemsidan och är det nått du är sugen på så kan vi fixa det:)

Kram