En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

22 mars 2009

Söndag..

Hej på er...
Helgen har rusat på i väldig fart, i fredags var Saga och jag på vinkväll med tjejkompisarna från BHIF(belganethallabro IF) Det var så kul vi träffass ju så sällan så det blir alltid mycket prat och tjat när vi väl ses. Den roligaste nyheten var att Disa ska bli storasyster till hösten, så roligt.. Men att se Helenas mage var otroligt det var så många minnen som väcktes till liv, kan inte tro att det bara var 4 månader sedan Saga låg i min mage och spakade.
Igår så hade vi en vårdag ute i trädgården, jag var och köpte blommor och planterade och Christoffer började klippa träden..skönt att känna att våren knackar på dörren. På eftermiddagen var vi och hjälpte mamma och Helen med att flytta om i affären och på kvällen var det Hv math på tvn så det fanns inget alternativ för sysselsättning.
Idag har vi fortsatt med vårstädningen ute och i eftermiddag bär det av till Ronneby. Vi ska fira Barbro som fyllt år och så hoppas jag på en tur in till Mairo när vi ändå har vägarna förbi.

I veckan som kommer är Christoffer hemma så det blir lite mys alla tre...
Ha en bra Söndag

1 kommentar:

Anonym sa...

This is also a very good post which I really enjoyed reading. It is not every day that I have the possibility to see something like this Please read it and share a comment. If you want to check webcam then visite profile Webcam Test