En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

9 mars 2009

Måndag

Det blev inte riktigt som planerat idag men med facit i hand så kunde det inte bli bättre.
Tanken var ju att Sara och jag skulle hämta Elsa och Hugo på dagis för att Sara skulle få umgås med dom, men Hugo hade feber idag så Maria var hemma hela dagen. Det blev ju superbra för då kunde Sara träffa Maria samtidigt och vi kunde umgås alla. Så vi gick en runda idag med varsin barnvagn, mysigt och så blev det såklart lite fika också. Dagen har därför varit lugn vi har bara myst omkring.
Imorgon så har jag heller inget inplanerat förutom att umgås med Sara så mycket som möjligt, man får ju passa på när hon är hemma man vet inte när man ses näst. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något blir det säkerrt mys mys.
Nu ska jag snart gå och lägga mig, har varit duktigt trött och seg idag...känns som helgens övningar börja ta ut sin rätt. Jag borde verkligen ha jobbat idag men jag har inte orkat och haft lust, men det är ett måste imorgonkväll om jag inte får en stund över imorgon på dagen.

Kram

1 kommentar:

Carolina sa...

Jobbat??? Nu fattar jag inte nått....
Hoppas att allt är bra med er.

Kram Lina