En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

3 mars 2009

Tisdag..

Vad skönt... här sitter man själv i soffan utan både barn och sambo, det är tyst omkring bara tv:n som ljuder lite i bakrunden, så här skulle man ha det ett par timmar varje dag. Men tyvärr så tickar klockan på så det är dags för mig att göra dom sällskap i sovrummet.

Igår blev det inga sprutor för Saga, hon hade haft lite feber natten innan och då ger dom inte sprutan. Så det får bli om ett par veckor istället. Hon är lite förkyld även idag men det blir bättre så jag hoppas att den kanske till och med är borta i morgon.
Idag har vi varit på sjungis i Urshult tillsammans med Ki och Benjamin, åh vad kul att träffa henne. Det är ju skamligt att man inte träffas oftare när man är jämngamla och desutom bor så nära varandera. Det tyckte vi båda så vi bokade in en ny dag att träffas för att det ska bli av igen, tack Ki för kaffe och bulle som hon bjöd på efter sjungis. I eftermiddags blev det en promenad med vagnen innan mamma kom förbi för att passa Saga medans Christoffer och jag handlade vin och öl inför Lördagens dop. Ikväll så har vi varit och firat Tomas på hans födelsedag..kul som vanligt att träffas, sen har jag suttit och jobbat med mitt projekt och nu är det dags att gå till sängs det har varit en fullspäckad dag helt enkelt.
Och imorgon är det sjungis igen ....
Godnatt!

Inga kommentarer: