En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

13 mars 2009

en vit fredag...

ha nu är den här igen..snön alltså, varför?? inte till någon nytta alls. Man hade ju faktist börjat få riktiga vårkänslor men men man får hoppas detta slasket försvinner och solen gör sig påmind igen.
Idag skull aSaga och jag gå en promenad med Jenny och Annie (som föddes22dec) men som vädret är så får vi ställa in och rikta in oss på att fika ihop istället, de gör iof inget för vi har gått varje dag denna veckan, så en dags vila är inte hela världen. Ska bli trevligt..
I eftermiddag ska vi till bvc och ta de två sprutorna som vi inte kunde ta sist när vi var där, usch känns inte kul alls, men jag håller tummarna att hon inte ska få nögra biverkningar.
Ikväll ska vi till Martin och Louise, oj vi har inte träffats sen nyår, har inte lyckats vara lediga samma dagar så det har dragit ut på tiden, ska bli super duper kul. Louise är massör så jag frågade om hon kunde ta lite på mina axlar och rygg och det var inga problem...tror ni jag längtar, jo de. Man får ont lite här och var av att amma, bära och leka så det får bli en välbehövd massage.

Ha en underbar helg alla bloggare..

Inga kommentarer: