En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

27 februari 2009

Underbara Fredag..

Hej hopp,
Idag har vi haft en perfekt natt, så hr vill jag alltid ha det. Ska försöka förklara det för Saga också. Hpn somnade 19.45 åt vid ett och vid fem och vaknade sedan vid 9.00, de ni! Förstår att vi är utvilade och fulla med energi...
Igår hade vi det så mysigt hos Felix och Linda, hon bjöd på hemgjorda semlor och bakpotatis med smarriga röror...var så himla gott! Jag brukar ju annars inte una mig varken något till kaffet eller lunch. Har inte lckats med att få ut kortet jag tog på dom två men jag ska försöka igen så ni kan se våra underbara liv, bara längtar till dom kan leka ännu bättre och springa omkring... men tids nog så kommer det stadiet också, man får helt enkelt hålla tillgodo.
Efter allt smarrigt igår så kommer Linda in för en promenad och shopping på byn, kanske det kan bli en fika idag också... Idag är det iallafall riktigt fint väder ute så man bara längtar ju ut till skillnad från dagarna som varit, hoppas bara det vill hålla i sig lite.
Mamma har precis varit här och babblat av sig lite innan jobbet, trevligt trevligt.
Inga planer för kvällen ännu men det blir nog middag med mamma och pappa, då ska även Saga och jag passa på att bada i deras badkar.
Nähä nu kommer nog Linda och Felix snart så det är dags för påklädning.

Ha en underbar Fredag alla, enligt mig den bästa dagen på hela veckan.
Tjing!

1 kommentar:

Ida sa...

Ha en riktigt mysig helg! Kram på er