En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

3 februari 2009

Sjungis i Urshult

Frallorna jag och Hugo bakade i går blev riktigt riktigt goda, så det blev kvällsmat med nybakta frallor och jordgubbskräm...mums!
Natten här hos oss har inte varit så jätte kul, Saga har varit så duktig i så många nätter och så kommer ett bakslag som ett brev på posten. Hon brukar alltid somna vid halv 8, 8 och om hon vaknar så har det bara varit och dunka henne lite i rumpan så brukar hon somna om, men inte igår hon somnade inte förren halv 12 och sov till 3 och efter det så ville hon inte sova utan låg vaken och lät så jag låg bara och lyssnade på henne. Men hon sov en stund till efter det att Christoffer hade gått till jobbet och jag la henne bredvid mig. Det är väl så här ibland och det vet jag men jag blir lika besviken varje gång. Det är bara att hålla tummarna och hoppas på att natten blir bättre.

Idag har vi varit på sjungis i Urshult, jag och Saga åkte dit med Tomas, Elsa och Hugo. Där var även Anna, Melker och Selma och Eva, Rasmus och Oscar så det var verkligen supertrevligt! Efter det fick jag följa med hem till Hugo och Elsas farmor Laila, tack för gott fika. Väl hemma igen har vi mest tagit det lugnt och myst framför spisen. Nu sover donnan och man bara hoppas att natten blir lugn.

Imorgon är det dags för sjungis igen fast då i Tingsryd, trevligt trevligt

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att ni besökte oss i söndags , hon är ju underbar lilla Saga. Hoppas ni får en god sömn inatt alla tre...kRAM åSA I rONNEBY