En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

17 februari 2009

Redan Tisdag kväll....

Igår var Linda och Felix här och fikade tillsammans med Cornelia, Lina och Catta verkligen super duper kul att alla tittade förbi. Det blev en snabbfika då Linda skulle hem och masseras och Lina skulle till bvc med Cornelia men men huvudsaken är att man träffas, det får bli längre nästa gång helt enkelt. Ja, vi ska faktiskt till Lina och Cornelia redan på Torsdag, undra om Linda och Felix också vill följa med?? ska höra med Lina om det är ok. Barnen måste ju börja lära känna varandra... de ska förhoppningsvis träffas många gånger framöver i livet så det är bäst om det börjas i tid... Vidare igår så tittade vi på Hugo när han åkte skridsko, han är riktigt duktig nu sen var mamma och jag ute och motionerade oss väl behövligt minst sagt... om man tänker på beach 2009.

Idag har Saga och jag fikat med mamma och pappa på förmiddagen innan det begav sig till bvc. Hon väger nu 5225gram, duktig flicka! Annars kollade dom inget annat idag, jag kollade dock om inte föräldragruppen ska börja snart. Men dom anser att det inte är tillräckligt många barn ännu... va fan det är ju nu man vill gå! Till sommarena är det knappast någon mening att få tips om mat och annat.. Tycker det är förjävligt att vi ska bli lidande för det inte föds så många barn vid denna årstiden och dessutom inte av förstföderskor. Jag hoppas mitt tjat ändå ger resultat för vi fyra som har fått att alla väldigt intresserade av en föräldragrupp.

Imorgon är det dags för sjungis igen...kul

1 kommentar:

Carolina sa...

Tack för trevligt fika i måndags!
Självklart får även Linda och Felix komma. Det skulle vara jättetrevligt...
Kram