En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

4 februari 2009

natten var lugn..

Ja, natten i natt gick mycket bättre, otroligt skönt. Var rädd att hon hade börjat med nya rutiner men icke och det är jag otroligt tacksam över, så pigga och utvilade så gav vi oss iväg till sjungis på förmiddagen. Alltid lika kul att träffa mammor som är i samma situation som en annan, man kan alltid dela med dig av sina erfarenheter och det är otroligt lärorikt och nyttigt. Det är många barn i Tingsryd som föddes o8 och det komme bli superkul, roligt är också att de flesta är tjejer. Snart kommer dom busa runt på sjungis som de äldre barnen gör, förstår bara inte att tiden kommer gå så fort men det kommer den att göra. På sjungis kom mormor Doris och mamma och hälsade på så vi hann ta en snabbfika med dom på Börjes innan mamma började jobba.
Eftermiddagen har jag ägnat åt en promenad och efter det lite surfande och matlagning, så lugnt med andra ord.
Imorgon kommer Saga och jag åka in till stan och besöka mina jobbakompisar på dagen, om det inte snöar förståss, då får jag inte köra iväg för Christoffer och jag skulle inte helle vilja när jag tänker efter... På vägen till stan tänkte jag besöka Villervalla, deras nya vårkläder ska visst ha kommit in. Såg gula byxor som såg snygga ut på hemsidan (värdelös hemsida bye the way) ska titta nämre på dom. Gult verkar vara en poppisfärg i vår så det får det nog bli en del i. Gult, Rosa och Rött mums...
La in ett kort på Saga efter allt tjat om dålig uppdatering, men ni som är bjudna på Sagas dop kan väl inte klaga nu...eller??
Kram på er!


Inga kommentarer: