En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

14 februari 2009

Alla hjärtansdag

Igår hade vi en supertrevlig kväll tillsammans med Linda och Daniel, vi åt gott pratade en massa och sen bestämde vi vilka låtar som Linda ska sjunga på Sagas Dop. Det kommer bli så fint, linda är fantastiskt bra på att sjunga, extra fint och rörande kommer det att vara då man känner henne.
Natten blev också så perfekt som man bara önskar, somnade innan 20 och ville inte stiga upp förren 9,30 och då har hon ätit tre ggr. Så jag känner att jag är full av kraft och energi när vi tar tag i denna dagen.
Det blir ingen alla hjärtansdag att komma ihåg för mig och Saga idag, Christoffer ska nämligen till Jönköping och titta på HV71 tillsammans med en kill kompis. Vilken kärleksdag dom kommer att få, själv vet jag inte vad jag och Saa ska hitta på. Men först sa vi köra in Christoffer och Jumis til Växjö och sen får vi se vad som händer, vi får väl hoppas att någon vill fira alla hjärtan med oss annars har vi ju varandra...

Ska försöka ta något kort på vår duktiga lilla tjej sen...
Nähä dags för morgonkaffet..

Inga kommentarer: