En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

23 februari 2009

Hej hopp...

Då var det Måndag igen och Saga och jag har bestämt oss för att det inte blir någon förmiddagstur med vagnen idag, det blåser, är kallt och snöar lite då och då. Ja jag kanske är lite mesig men jag vill att Sagas förkylning ska gå över nu.. ja helst igår faktiskt. Det är inga problem med näsan på dagarna men på nattten så är hon störd över det, idag på morgonen har jag hållt på med både nässug, näsdroppar och vattendroppar. Man tycker ju så synd om henne när hon bara vill sova och jag kommer och trycker in nässugen i näsan på henne.
Igår eftermiddag var vi hos Jimmy, Maria och Linus, tack för god fika och presenten, kul att träffas det får vi verkligen göra om snart igen. Efter det så bar det av in till stan för att äta mongolisk buffé, supergott! Vi tillbringade denna måltid med Stina, Peter, Linda, Fredrik och Felix jättebra inisiativ Peter och Stina, var länge sedan vi träffasdes så det var på tiden.
Idag ska mamma, mormor, jag och Saga in till stan en sväng, det vankas ju dop snart... rättare sagt den 7 mars. Så planeringen är i full gång, det är en hel del att tänka på. Skulle faktiskt behöva åka till jobet också en sväng och hämta lite jobbsaker. Ja jag skulle behöva jobba lite med det där projektet jag aldrig hann färdigt, hon som skulle ta tag i det efter sig klarar inte riktigt av det. Jag få se hur mycket jag kommer ihåg när jag har papprena framför mig, man har faktiskt kopplat bort det...ganska skönt faktiskt. Trodde aldrig att jag skulle skriva det men men livet har förändrats.

Inga kommentarer: