En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

6 februari 2009

Fredag igen...underbart!

Skönt med Fredag igen, jag bara älskar denna dag...

Ni som undrar hur jag fördrev gårdagen så rensade jag faktiskt äntligen ut gravid kläderna, känns otroligt skönt när det äntligen är gjort, sen var jag hos Tomas, Elsa och Hugo en runda och när mamma sen hade slutat jobba så var vi i Ingelstad på Villervalla. Så kul att se lite vårnya kläder i varma ljusa färger istället för det dystra mörka man har sett länge nu. Det blev ett set till Saga i gul randigt, en body och ett par tights superhärliga till våren. På kvällen var Christoffers bror här en sväng.

Idag ska vi ut och gå med Sara och Melvin efter det blir det nog en fika också, inte så härligt väder att gå i men det får bli en lite runda för att få lite luft.
I eftermiddag så tänkte vi gå ner till mamma och pappa och låna deras badkar och bada med Saga, mysigt. Ska bara höra med mamma så det är ok, man vet ju aldrig....ha ha. Om man har tur så vill dom att vi ska stanna och tillbringa kvällen där med god mat, vi får väl se om hon frågar... Mamma, Hugo och Maria ska till Stockholm denna helgen de åker imorgon, de ska hälsa på Sara och träffa våra kusiner. Jag skulle gärna följa med men jag sparar min resa till våren, då Saga är lite äldre, dom kommer ju dessutom ner när när det vankas dop.

Ha en underbar helg, kram

Inga kommentarer: