En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

9 februari 2009

fortfarande lite feber...

ja det är sant, jag har fortfarande lite feber jobbigt att det inte kan gå över. Men jag har inte tagit någon ipren idag så det är betdligt bättre huvudvärken är nog nästan borta. För att vara på den säkra sidan så håller jag mig ändå inom lägenhetens fyra väggar idag, vill gärna att sjukan ska försvinna då man blir otroligt less på att sitta i soffan och glo på tv. Saga har inte feber och hon har varit duktig och sovit i sin säng i natt, fast vid 6 när hon ville ha mat så bajsade hon igenom så efter blöjbyte och mat fick hn sova jämte mig, hon sov då till 10.30, helt otroligt. Men det tyder på att hon har lite att ta igen efter helgen hon också, hon har sovit oroligt och små korta stunder.
Som sagt dagen blir lugn och ganska tråkig om jag ska vara ärlig, längtar till jag är pigg igen så vi kan ut och träffa lite folk. Hoppas det blir redan imorgon...
Kram

3 kommentarer:

Carolina sa...

Hej

Hoppas att ni snart känner er bättre så ni kan komma ut på lite fika. Det är ju ett tag sen nu :)
Ett tips bara - ta det lite försiktigt med Ipren när du ammar, alvedon är bättre.

Skickar en krya-på-dig-kram från oss här i skogen :)

Ida sa...

usch vad trakigt..krya pa er! kommer snart hem och da vill jag komma forbi och kika pa hur stor lilldonnan har blivit. kramar Ida

Maria sa...

krya på dig, på onsdag kommer jag hem och då ska vi FIKA...