En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

26 februari 2009

Regn regn...

Usch och fy vilket tråkigt väder det är idag då...
Igår var dagen fullspäckad, det började på sjungis med sång och fika sen bar det av till Therese, Oliver och lille Oskar där var även Maria, Hugo och Elsa trevligt att hon även tyckte jag skulle följa med. Väl hemma igen efter en hel dag på vift så var vi allmänt trötta och Christoffer hade sprängande huvudvärk, så kvällen blev lugn framför tvn. Jag fick dock en välbehövd massage av Chrsitoffer, jag har ont i hela rygg och axelpartiet... många nya lyft och hållningar nu när lill donnan har kommit, så idag är det bättre.
Nu sover Saga och när hon vaknar ska vi köra till Linda och Felix där även Lina och Cornelia är, vi ska fika och prata som vanligt... kul att träffas!
Annars ska jag försöka jobba lite i eftermiddag/kväll, blev ju inget med det igår...så det är ett måste. Brukar försöka jobba på kvällen när Saga har somnat men igår så blev det tokigt med sovningen så när jag la henne vid 19,30 för hon var så trött så vakande hon efter sina vanliga 45min, det gick absolut inte söva om henne. Så hon var vaken till vi gick och la sig..men men det går ju det också.

Nä nu måste jag fixa till mig det sista innan Saga vaknar och vi kan köra.

Inga kommentarer: