En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

13 februari 2009

sov sov sov..

En helt fantastisk natt har vi haft här, så här skulle jag kunna tänka mig att ha det jämt. Saga somnade id 20,45 och sov till 02.00 och sen ändå till 06.30 därefter vaknade honinte förren 10.15 duktigt skönt. Det är perfekt när man själv hinner duscha och fixa till sig innan hon ens vaknar. Men men man vet ju inte om detta bara var en tillfällighet men faktum är at hon har sovit otoligt bra hela denna veckan, så det får gärna fortsätta likadant.

Väl vaken så ska vi baka muffins till ikväll då kommer nämligenLinda och Daniel hit, linda ska sjunga på sagas dop så vi ska bestämma vilka. Annars bli det bara en promenad och lite plockande här hemma innan kvällen

tevlig helg..

2 kommentarer:

Ida sa...

Vad duktig hon är lilla Saga..skönt att du får bra sömn oxå! Funderar på om ni är sugna på romantiskt middag med mig och magnus imorgon;)..ha en riktigt mysig kväll så hör jag av mig imon fm. Kramar

Carolina sa...

åhh vad härligt att hon sover, visst känner man sig mycket mer utvilad själv oxå? Sen har man energi till så mcyket mer, iallafall så upplevde jag det så.

Trevligt Helg-kram från Lina och Cornelia