En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

10 februari 2009

En fullspäckad dag..

Hemma igen efter en riktigt fullspäckad dag, jag tog verkligen igen mig efter ha varit sjuk några dagar och bara legat inne i soffan och tittat på tv. Dagen började på sjungis i Urshult med Hugo och Elsa sen var även Selma, Melker och Anna samt Eva, Rasmus och Oscar det var supertrevligt som vanligt. Efter det bar det in till Växjö för att träffa mina jobbarkompisar, riktigt kul att överraska dom känns som igår man jobbade fast det var 2,5 måndader sedan. Men allt var sig likt och det hade inte hänt så mycket sen jag själv satt och slet mítt hår för att bli färdig innan denna Donnan skulle titta ut, men färdig hann jag heller aldrig bli trots att jag jobbade in i det sisita och skulle til och med ha jobbat dagen då Saga kom till världen. Men jag är tacksam över att jag mådde så bra och jobbade så länge, jag tror jag hade tyckt det hade varit drygt att gå hemma det tyckte jag ju nämligen trots Saga hade kommit. Jättekul att träffas alla!
Väl i Tingsryd igen så var vi så klart tvungna att träffa mamma som jag inte hade träffat på hela helgen då hon varit i Stockholm. Saga tackar så mycket för dom jättefina presenterna, ja hennes mamma tackar också så klart...

Imorgon blir det sjungis igen fast då i Tingsryd, sen ska vi träffa några kompisar från föräldragriuppen på kvällen kommer sagas farmor och farfar.

Inga kommentarer: