En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

22 februari 2009

ojoj vart tog helgen vägen...

Oj vad tiden går..redan Söndag. Ja jag har inte bloggat sen i Torsdags så jag har lite att ta igen.
I Fredags var Farmor här och vi fikade och mös en stund, efter det bar det av till Växjö och till Kvik. Där var vi i tre timmar och diskuterade vårat kommande kök, men när vi begav oss därifrån var vi supernöjda. Nu har vi ritningar och vi vet hur mycket det kommer kosta, känns bra.. visst vill man alltid att det ska vara billigare men det hamnade ändå inom ramen av vad vi hade tänkt.
Igår så var mamma, jag, maria, elsa och saga ute och gick en lång runda som slutade hos maria med nybakat från biggans, så promenaden och det goda gick jämt upp. Maria och Tomas var sen här och kollande på hockey, Hv mötte Luleå så det var rivalernas kamp...Tomas vann. Dom stannade kvar och jag gjorde god mat och vi tittade på melodifestivalen. Ida kom också hit på kvällen, oj vad längesedan vi träffades... som ni försår då så hade vi en hel del att prata om så kvällen blev ganska sen och ändå så hann vi inte prata om allt som hänt. Superkul att hon ändå kom in!
Idag så blir det städning, vedhämtning och sen ska vi till Jimmy, Maria och lille Linus.
Dags att sätta igång....

Inga kommentarer: