En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

7 februari 2009

Feber och fruktansvärd huvudvärk...

Usch och fy vad tråkigt det blev idag....
Vi var ut och gick och plötsligt känner jag bara att huvudvärken smyger sig på och det blev bara värre och värre, så soffan blev ett faktum. Jag har huvudvärk ganska sällan nu för tiden men när jag väl få det så är den så kraftig att jag varken vill stå upp eller ha ögonen öppna och precis så blev det idag, dessuom hade jag till och med feber och ont i halsen trots att jag hade tagit två ipren. Nu känns det dock bättre jag kan sitta upp och jag har fått i mig lite mat som gör att jag känner mig allmänt piggare.
Lill Donnan har tyvärr fått lite sviter av detta också, hon hostar och jag tror hon har ont i halsen också. Hon håller nämligen på med munnen hela tiden...
Så middagen med Christoffer föräldrar fick vi tyvärr ställa in, jag kände mig inte sugen på att vara social och trevlig. Det blir istället melodifestivalen och godis i soffan...

Inga kommentarer: