En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

11 februari 2009

skitväder nu igen...

Nu får det vara slut på detta vinterväder jag är så trött på det, vill bara ha vår, sol och underbara långpromenader. Idag tog vi bilen till sjungis istället, Hugo fick följa Saga och mig då Tomas skulle snickra och Maria fortfarande är på kurs i Stockholm. Jag hoppas och tror det var uppskattat av honom han lekte iallafall med sina jämngamla kompisar Oliver, Melker och Hugo J, Hugo är en riktig superkille att passa superduktig och snäll på alla sätt. Efter en förmiddag av fullt stim och stoj så bar det av mot Biggans och fika med Therese och Bea, mammor från föräldragruppen. Det skiljer bara 1 månad mellan Beas Smilla och endast två dagar mellan Therese Ida superkul att börja fika och utbyta erfarenheter och lärdomar, hoppas det blir fler gånger. Efter ett par timmar på Biggans var det dags för handling innan det bar hemåt, väl hemma igen sitter vi bara här och myser och väntar på att pappa (christoffer) kommer hem. Ikväll kommer nog troligtvis Christoffers föräldra in och tittar till Saga då det var ett tag sedan sist.

En kommer också Fia hit och ska klippa Chrsistoffer, perfekt när frisören gör hembesök...

Nu börjar donnan bli lite otålig efter ha legat och skattat och pratat med mig ganska länge hon vill nog hellre upp och stå och titta på tv eller iallafall att jag pratar lite mer med henne.

2 kommentarer:

Carolina sa...

Hej
Torsdag passar utmärkt!
Hoppas att väglaget är bättre.

Kram och hälsa

Anonym sa...

Hej!!! Det måste varit en rolig fika på Biggans, jag såg er från jobbet när ni sa Hej då, de såg så mysigt ut när alla tre hade en baby... vad heter det?! Sit? Mkt kvar att lära=) Kramis! Elin