En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

16 januari 2009

Underbara Fradag!

Visst är Fredagar helt underbara, det är en av mina favoritdagar i veckan. Man har en härlig helg känsla kroppen, denna helgen fyller vi bla med att Lisa och Erik med familjer kommer till oss imorgon. Ska som vanligt bli superkul att träffa dom, det är viktigt att behålla kontakten med sina barndomskompisar tycker jag. Finns inga som jag har delat så mycket med under barndomstid som Lisa och Erik, måste ibland tänka till för att försöka minnas alla minnen man delar med dom...tråkigt bara att jag är så glömsk.

Denna Fredag ska jag äntligen klippa mig. Strax ska jagbege mig till Mamma för att duscha och dricka förmiddagskaffe. Hon eller Maria ska passa Saga under tiden. Eftermiddagen blir troligtvis handling inför imorgon tillsammans med Maria. Kvällen är än så länge lugn, men det hinner ända sig tills dess...

Bye...

2 kommentarer:

- sa...

Vi ser också fram emot att träffas i morogn!!! Ska vi vara hos er eller MAria!? kram kram

Anonym sa...

Det är så fantastiskt att läsa era bloggar. Tänk nu lever ni det livet med era barn, (Lisa,Erik,Maria och era respektive) som jag -Pelle-Eva -Stig gjorde för så länge sedan men som känns som igår. Gud vad vi är lyckliga mor-farföräldrar till just er alla små barnbarn. Kram Åsa/ Ronneby