En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

12 januari 2009

Måndag...

Hello på er...
Denna dag har Saga och jag roat oss med promenad och fika hos mamma på förmiddagen innan hon börjande jobba vid 12.00. Maria, Hugo och Elsa kom också ner alltid lika kul att träffa dom och prata lite, Hugo är så duktig på att mysa med Saga och troll Elsa är alltid lika charmig. Kul att ha kusinerna så nära tycker jag, det kommer med all säkerhet även Saga tycka när hon blir äldre...vad kul dom kommer ha genom åren.
Eftersom både Maria och mamma skulle börja jobba fick jag också bege mig. Tanken var att jag skulle andla men kom på att jag glömt plånboken hemma....smart Anna! Mamma är som vanligt räddaren i nöden, jag lånade hennes bankkort... Dessutom blev man bjuden på lunch av henne, tur det för annars hade det nog inte blivit något alls.

Sagas utveckling går framåt, nu följer hon med blicken, ler och är vaken bra mycket mer än i början. Det blir bara roligare och roligare kan jag tänka mig.

Nu är det bäst att jag för över lite pengar till mamma innan jag glömmer det...

Ha dé

Inga kommentarer: