En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

8 januari 2009

Ett snöigt Tingsryd

Då var det dags för lite snö igen.... härligt med riktig vinter samtidigt som man längtar fruktansvärt mycket efter våren, solen och plusgrader. Promenaden som var inplanerad blir inställd för min och Sagas del, så det verkar bli en dag inom dessa fyra väggar. Just nu sover lill donnan i sin vagn, äntligen. Att det ska vara så svårt att sova och komma till ro utan att jag håller och vaggar henne, men jag ger min inte i första taget så det blir bara för henne att lära sig....
Nähe då ska jag äta min frukost nu, en tallrik gröt..inte så läskande precis men ska man gå ner något kilo till sommaren så får man gilla läget. Ett par iren får jag nog knapra i mig också då den förbaskade huvudvärken inte vill ge sig.

Ha en bra dag alla!

1 kommentar:

Carolina sa...

Nä här kan vi inte ställa in några promenixer, det skulle Grimmse aldrig tillåta så det är bara att klä på sig underställ och halsduk och mössor och overaller och raggisar och allt vad som nu behövs.

Absolut ska vi träffas, men en dag utan snöyra kanske.

Kollade på en ny cykel - Kronan - men vem hart råd med den..

Kram och hälsa resten av familjen