En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

30 januari 2009

Slappe Fredag...

Fredagskväll, mysigt...
Idag blev Saga och jag uppbjudna till Maria, Elsa och Hugo på fika på förmiddagen, dom hade bakat sockerkaka..mums. Det är lätt att man blir kvar där uppe så även idag, så vi begav oss inte därifrån förrens i eftermiddag. Kommer sakna dom är dom börjar på dagis i mars, hur ska vi bara fördriva tiden Saga och jag ja ja vi hittar nog på något. Får passa på att träffa dom nu innan dom börjar för kommer det inte bli av så lätt.
Nu ikväll är vi hos mamma och pappa och myser och ska äta gott, det blir fläskfilé och potatis i ugn, avokado och vitlöksstekta champinjoner..mums jag står för menyn! Pappa skryter med sin tennis, han har vunnit idag igen, duktigt! Ny bil har han också köpt kanonfin!

Igår fick jag inte tag i babyproffsen som jag misstänkte, men det fick jag idag efter många försök. Det jag fick reda på var att inget av mina saker hade kommit, Uffe på babyproffsen skulle ringa leverantören direkt och sen skulle han återkomma till mig....tror ni han gjorde det??? Nej så klart inte, man blir ju tokig på dom.
Imorgon ska vi till Växjö, till Kvik. Vi ska börja planera vårt kök på allvar, vi har varit nere och mätt noga i eftermiddag. Det ska bli så kul, jag längtar jättemycket! Renoveringen börjar till sommaren är det tänkt.

Dags att laga mat!
Ha en bra helg alla

2 kommentarer:

Anonym sa...

I must thank you for this great read!! I thoroughly enjoyed every little part of it. I've bookmarked you to see the new stuff you've posted. If you want to create a fake Facebook account to hide your real identity, you can create one by visiting this blog.
Posted Fake Facebook Wall Posts & Messages .

Alan Mixon sa...

The art on the website is of very high quality, so we are grateful to the site owner for such a meaningful gift. The information provided here is extremely helpful. Your sharing of this information is greatly appreciated. The information will remain current so long as it is updated. It was an interesting post to read. An most popular games guide can also be found on Roblox. Most Popular Game On Roblox 2021