En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

16 januari 2009

Myskväll

Dagen blev som den var planerad fika, klippning och handling inför morgondagens middag. Nu sitter jag framför datorn och slappar lite, maria och jag var ute i 3tim så man känner sig lite trött och frusen. I kväll blir det myskväll med god mat, på menyn står bakpotatis, entricote, god sås och vitlökssmör som pricken över i:et. Köpte godis också för att få kvällen att blir så där helt perfekt, ingen myskväll utan godis..mums

Som ni förstår har jag inte varit och shoppat något idag, tänkte kanske vi kunde åka till Kosta outlet på Söndag istället då kan ju Christoffer också följa med. Fast han är nog gladerligen hemma så vi får se hur allt artar sig. Finns ju 5 dagar nästa vecka att fylla...

Jag håller med mamma att jag får bli bättre att lägga ut bilder, men det blir inte så roliga eller varierande bilder på Saga just nu.

Ha en underbar kväll alla...

Inga kommentarer: