En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

18 januari 2009

Söndag

Efter en dag igår med trevliga gäster, god mat och mycket prat sitter man nu ganska sliten i soffan, skönt att det är Söndag och man inte har något inplanerat. Om man vill så kan man sitta här hela dagen framför tv:n som visar skidor hela dagen. Lill Donnan är också väldigt trött efter gårdagen hon sov till 7.10 innan hon ville ha mat efter det så somnade hon tillslut om igen och sover faktiskt fortfarande och klockan är 11.30. Jag ska dock tillägga att hon inte kom till ro igår kväll bland mycket folk och ljud så hon sov inte mycket på kvällen, hon somnade egentligen inte riktigt förren vi skulle hem vid två tiden.
Kvällen tillsammans med familjen hjelm blev som vanligt mycket trevlig, känns som igår man träffade dom kan dock beror på att vi läser varandras boggar intensivt. Helt otroligt hur besat man kan bli av att läsa och skriva på bloggar på så kort tid, det är kul att följa sina vänner genom vardagen när man inte har möjlighet att träffas så ofta som man skulle vilja.

Jaha då är det dags för lite frukost och sen får jag nog ta tag i denna dagen. Christoffer ska följa med Peter, Stina och Wasanti till Kaskad känner dock inte att det är lämpligt att ta med Saga ner dit när jag inte vill bada henne. Hade varit kul att träffa dom, hoppas dom vill komma in på fika så jag också får träffa dom. Vi får följa med och bada när Saga har blivit lite större och tycker det är kul att bada. Saga och jag får dona lite här hemma så länge, vi får se hur länge hon sover först.

Ha en skön söndag.

1 kommentar:

- sa...

Tack för igår, supertrevligt! Hoppas vi ses snart igen! kram kram