En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

22 januari 2009

Torsdag

Igår blev det inet inlägg för efter att ha skrivit om in inlägget två gånger igår så orkade ja inte skriva om det en tredje, vet inte vad som hände men allt raderades när ja skulle publicera...datorer.
Vi hade iallafall en supertrevlig dag i Kosta tillsammans med Anna, Melker, Selma, Maria, Hugo och Elsa. Barnen lekte på leklandet och de vuxna fick shoppa loss lite grann, kanon. Äntligen fick jag handla, som jag har väntat. Blev dock lite besviken det fanns dåligt med byxor som passade Saga, men det blev ett par. Sen köpte jag även några bodys, en tröja och en pyjamas. Kul att få göra av med lite penar i alla fall.

Saga har tyvärr inte blivit någon shoppingtjej ännu, tycket inte det var speciellt kul att vara i Kosta. Men det ska det bli ändring på, vi får helt enkelt öva mera.

Idag är hos Elsa och Hugo och passar dom för Tomas ska fixa i hallen uppe.

Ikväll ska vi till banken och pratar sparande och lån, se hur spännanade det kan bli.

Nej nu måste jag leka med barnen, de börjar bli lite otåliga. Hugo tycker inte det är kul att jag sitter här dessutom har han tusen frågor så det är lite svårt att koncentrera sig.

Hej då säger Hugo, Elsa och Anna

Inga kommentarer: