En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

13 januari 2009

Tupperwere

Denna dag blev knappast som man tänkt sig när man vaknade. Tanken var att jag och Saga skulle ut och gå en sväng och sedan rensa ut mina kläder innan det var dags för tupperwere party som maria hade bjudit in till. Istället så ringde Tomas när vi var ute och gick och han behövde hjälp för han hade jouren, det blev en heldag hos dom innan det var dags för partyt. Ingen rensning av kläder idag alltså så det får vi ta tag i imorgon om inget annat händer. Ida kom förbi och följde dessutom med på partyt, kul att träffas och prata som vanligt.

På partyt handlade jag ett praktiskt set till Saga som innehåller mugg, burkar, tallrik och bestik sen blev det också en doseringbox för gröt, välling m.m. Saker som vi kommer ha användning av framöver får jag hoppas. En rolig kväll med trevliga människor, kul att träffa selma och oskar som bara är ett par månader äldre än saga. Kan inte fatta att hon ska växa och bli så stor snart.

Du är det dags att förbereda sig inför kvällsnattningen.

Ses imorgon!

Inga kommentarer: