En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

31 januari 2009

Lördag

Idag bar det av till Växjö för att titta på nytt kök, spännande och otroligt roligt. Vi var på Kvik och fick många bra experttips som är kanonbra att ha med sig i ryggsäcken när vi nu sitter och klurar och ritar i Kviks egna ritprogram. Eftermiddagen har vi alltså ägnat åt ritande i programmet och tillslut blev det faktiskt ganska bra, som det verkar nu så blir det en lucka i vit högglans, vit tunn bänkskiva och sen valnötsgolvet som vi har köpt sedan tidigare. Tror det kan bli riktigt tjusigt men det är 5 månader till renoveringsstart så man hinner ändra sig. Frågan är bara hurdant kakel man ska ha på väggarna?? förslag önskas...

Sen tog vi också vägen förbi babyproffsen för att att prata med Uffe och fråga vad som egentligen händer med mina saker. När vi sedan begav oss därifrån var det med ny åkpåse och ny vagn, men i helt andra färger än vad jag först hade tänkt. Mina saker hade inte kommit hem men istället hade han fått hem vagnen i olivgrönt och åkpåsen i svart, så vi tog det istället för att få ett slut på denna såpa. Jag är supernöjd och faktiskt ganska glad att det blev lite strul för annars hade jag haft en svart vagn som jag beställde från början, den olivgröna tycker jag är mycket snyggare och läckrare nu när allt har lagt sig. Nu är det bara bäddsättet som saknas men det viktigaste har jag fått.

Imorgon bär det av på bröllopsmässa i Ronneby...nej vi ska inte gifta oss.

1 kommentar:

Rita R Stewart sa...

The article above can be read in its entirety. It is very informative and well-written, explaining every detail in great detail. Thank you and best wishes for your future articles. This profile on the fastest auto clicker for mac can provide more information about auto clickers. Find out more here. Thanks for taking the time to read.