En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

13 januari 2009

Ett leende..

Att man kan bli så tacksam och glad av ett litet leende av lill donnan. Satt nu och pratade med henne och plötsligt började leende smyga sig fram och man ryser av glädje, så fantanstiskt. Hon har dessutom börjat prata en hel del men än så är det svårt att förstå men tids nog....

Natten har annars varit som vanligt, hon sover första passet mellan 4 och 5 timmar och resten ca.3 timmar. Så jag känner mig ganska utvilad, kan i och för sig ha sin förklaring i att vi inte gick upp förren 9.30 idag ....skönt. Saga är en aktiv bebis i sängen, händer och fötter sprattlar hela tiden, vet inte om hon gör det i sömnen eller ej. Hon låter en hel del också men jag klagar inte hon skriker i allafall inte.

Nu ska jag byta bajsblöja, tjing

1 kommentar:

Anonym sa...

vi vill ju se ett foto på lendet kram mormor