En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

11 januari 2009

En slapp Söndag...

Jag tycker riktigt mycket om Söndagar, inga måsten och inget kav på att få saker gjorda. Ta dagen som den kommer helt enkelt. Idag har vi varit i Djuramåla med pappa och hämtat hem ved till brasan, så mysigt att kunna elda upp och värma sig framför den. Saga gillar verkligen att sitta i babysitten framför elden och bara njuta...bra för då får mamma lite gjort också.

Annars blir det lugnt framöver, laga mat, bada Saga och plocka och fixa till lite här hemma. Iveckan har jag inget planerat, har inte lärt mig att slappna av än utan blir duktigt rastlös av att inte har något inplanerat. Men tidsnog lär jag mig väl det.... Så är det någon av er som vi träffas så hoppas jag ni har mitt mobil nummer.

Ha en underbar söndag!

1 kommentar:

- sa...

Jag har inte lärt mig det än! Jag avskyr att inte ha saker inplanerade.... :) Vi ses till helgen! Måste höras i veckan och bestämma hur vi ska göra. Kram