En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

15 januari 2009

Idag kommer Linda och Felix

Idag blir det fika igen, för idag kommer Linda och Felix på besök...Superkul!
Felix föddes 27 Juli så det skiljer inte så många månader på han och Saga, förhoppningvis kommer de ha mycket skoj när det blir lite äldre, kanske redan till sommaren. Idag skiner solen så det blir en en skön promenad med barnvagnarna för Linda och mig också.

Börjar få lite snått panik över kläder till Saga, måste verkligen iväg och köpa lite nytt till henne. Bodys är det som är mest akut, byxor är inte så farligt. Jag har inte köpt något till henne sen vi åkte hem från BB och hon är 6veckor nu, så ni kanske förstår mig. Jag får vara otroligt tacksam att jag fått låna så mycket kläder av Maria från när Elsa var liten annars hade stackars Saga fått gå naken.... Det har bara inte blivit att vi har åkt iväg och handlat under julhelgerna det har varit så mycket annat, och jag har inte heller varit sugen att gå på stan när det är mellandagsreor överrallt. Men nu har det lugnat ner sig så jag fundera på att åka någonstans imorgon när jag har klippt mig. Ronneby eller Växjö blir det då. Jag bara längtar till den klipptiden, är egentligen ett par veckor för sent men det är bara att stå ut en dag till. Undrar om det är någon som är sugen på att vara barnvakt för första gången??

Ha en bra dag alla, puss puss

Inga kommentarer: