En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

27 januari 2009

Ännu en grå dag...

Igår blev det helfel när Saga skulle sova natt, hon somnade i mitt knä vid 20,30 helt utan min vetskap, trodde hon var vaken hela tiden...men men det gjrorde inget när klockan ändå var så mycket. Men när sedan Christoffer skulle gå och lägga sig så satte han igång tv:n.... gissa vem som vaknade då? Jo då lill Donnan. Hon brukar kunna somna om igen utan några större problem, men icke denna gång. Jag höll nog på i över en timme, men tillslut fick jag ge mig så det blev en natt jämte mamma för Saga. Usch jag var så irreterad när jag somnade, om han ändå hade tittat på tvn..
Nu har hon precis sovit sin förmiddags lur, hon har aldrig sovit mer än en timme i sin säng på dagen. Fattar inte varför...hon är ju gnällig och trött när hon vaknar.

Snart dags för promenad.

Inga kommentarer: