En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

23 januari 2009

Äntligen Fredag..

Hur snabbt än veckorna går så är det underbart när det blir Fredag...
Igår tillbringade vi hela dagen hos Tomas och barnen, jag var barnvakt. På eftermiddagen kom även mamma och Tomas syster Eva men Rasmus och Oscar, vi hade det super trevligt.

Idagen idag blir lugn, inget speciellt är inplanerat. Bara att Christoffer och jag ska skriva på papper på socialen om att han faktiskt är pappa till Saga och att det blir en långpromenad nu när pappa kommer och lämna Tyra till mig.

Ha dé

3 kommentarer:

Felix sa...

Heeej!

Håller med om fredagar, Anna. De är ju underbara!
Skönt att han erkänner faderskapet :) Men det är ju inte svårt med en sån goding!
Hörde inte av mig när jag var i tingsryd i veckan :( Men var bjuden på mat hos svärmor och har fullt upp med att packa. Har väl packat i en vecka snart...men på söndag bär det av mot värmen! Vi har isolerat oss lite så vi inte ska dra på oss nåt otäckt virus nu innan, det räcker med att Felix är snorig...inte bra...Ha det jättebra hemma så kommer vi om 14 dar o visar upp brännan. hi hi
Kram Linda och Felix

Carolina sa...

Hejjje

Vi i Kuppramåla vill ebara önska en trevlig helg!

Kramar från oss

- sa...

Tack det samma! Sköt om er! Kram kram