En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

10 januari 2009

ännu en dag till ända..

Hej på er...
Sitter nu framför datorn klockan är 22.15 och jag har precis nattat Saga i våra sängar, försöker lära henne att somna utan att ligga på mitt eller Christoffers bröst. Det gick oförväntat bra inget skrik och hon sover efter 15min helt ok för första gången.. men det hinner väl ändra sig så man får inte hoppas för mycket.


Igår kväll tog vi det lugnt nere hos mamma och pappa, Christoffer och jag handlade kycklingfilé och mögelost som vi lagade till och det var tacksamt och väldigt gott.

Idag har Christoffer varit ute på isen och vinterfiskat utan större framgång....jo de fick ett par stycken fiskar, men framförallt hade de trevligt framför brasa med bullens korv. Saga och jag fick vara hemma, tyckte inte det var lämligt att ta med henne ut på isen så länge. Våran dag började istället med ett SMS från Amanda som var sugen på fika och pratstund. Amanda och jag har inte träffats och pratat på evigheter så det var verkligen superkul....vilka minnen man har ihop, kompisar, fester, fotboll, skola, massor. Vi får träffas igen då allt inte hinns med över en fika. Jättekul att träffa dig Amanda! hoppas det inte dröjer så länge till nästa fika eller ev en trevlig middag med respektive....

Kvällen har vi tillbringat i Hemmingsmåla hos Christoffers föräldrar, där tittade vi på diabilder och på hockey... Canal plus sände HV mot Färjestad och för er som inte visst så missar Christoffer inte en match, han är ett riktigt HV fan. Han sover gott inatt då HV vann med 2-0

Natti natti...

Inga kommentarer: