En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

28 januari 2009

Redan Onsdag..

Promenaden och fikat tillsammans med Sara igår var super trevligt, jag fick dessutom se deras nya hus, jättefint. Annars igår gjorde vi inte så mycket, mer än att jag soterade ut Sagas kläder som blivit för små. Lill donnan har växt ur sina 50 kläder så nu är storleken 56 för henne och hon kan faktiskt ha en hel del 62 öven om det är lite stort.

Hela förmiddagen idag har vi ägnat på sjungis i Söderport. Saga är lite liten fortfarande men det är kul för mig att komma ut och träffa lite mammor, tids nog kommer hon också glädjas av all sång. Men hon verkade ändå tycka det var underhållande och satt och mös i mitt knä tills hon tillslut somnade av alla intryck, hon sover faktiskt fortfarande så det tog på krafterna att vara på sjungis. Jag fick för första gången se lite barn som är födda samma år som Saga, kul. Nu skiljer det mycket men hon kommer ifatt och så småningom kommer de säkert leka ihop och ev också vara skolkamrater, häftigt.

Undra hur länge hon ska sova det har gått tre timmar nu, ska inte klaga det är ganska skönt att få en stund för sig själv...Kram på er!

Inga kommentarer: