En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

2 april 2009

Våren är här...

det är ju så underbart att våren, solen och ärmen entligen har kommit...inte en dag för tidigt. Igår var det sjungis på söderport på förmiddagen och efter det en långpromenad för Saga och mig, på eftermiddagen var mamma och jag och hämtade Elsa och Hugo på dagis, Maria är i Stockholm så vi tänkte underlätta lite för Tomas. Så på Illervägen blev det fika med glass i värmen.. mysigt värre när en stor del av familjen var samlad. På kvällen var det dags för hockey och första finalmatchen mellan Hv och Färjestad, Hv vann Jippi! Christoffer var hur glad som helst.
Idag kommer Ki och Benjamin hit på fika, jättekul hon har faktiskt inte varit här så det är verkligen på tiden. Se om hon har något tips inför den kommande renoveringen hon har ett stort intresse för inredning m.m. Hoppas det blir en promenad i solen också .... I eftermiddag tänkte jag att jag skulle handla lite inför min födelsedag på Söndag som ska firas på Lördag, skönt att ha det gjort och så kan jag börja förbereda lite också.

Dags att mata Saga som precis har vaknat från sin första 30 min sovpause...

Inga kommentarer: