En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

26 april 2009

helgen är över...

Nu är helgen över och den har varit helt underbart fantatiskt skön, blir ju inte sämre när solen har lyst hela dagarna...
Igår var vi på byn hela dagen, det var outlet i byn...trevligt när det ordnas något i en liten by som Tingsryd. När vi väl var hemma igen var vi trötta och slita efter allt gående så det blev inte mycket aktivitet på kvällen. Idag har vi ägnat dagen i trädgården, så skönt, inga större måsten utan lite plock här och där. Jag har blans annat putat färdigt fönstren på uterummet, skönt att äntligen vara färdig! Mamma och jag var på Styragården också en sväng och köpte lite blommor. Ikväll har mamma och pappa bjudit på grille, tack så jätte mycket!
Imorgon ska Saga och jag på babysim, Saga får tyvätt inte doppa huvudet för örat får inte vara under vattnet men jag tänkte ändå gå dit och bada och plaska lite.

Nähe snart dags för sängen, man blir trött av att vara ute en hel dag i solen.

Inga kommentarer: