En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

11 april 2009

sol, sol och sol

det är väl helt underbart man blir så glad och pigg trots man har varit vaken sen 6,30 och matat tre ggr inatt, pust...jag tror lilla donnan använder mammas tutte som napp, kunde hon inte tagit den istället. Nej jag vet inte om det är så men hon kan ju inte vara hungrig hela tiden i flera veckors tid, ja ja det är bara att gilla läget.

Igår åt vi brunch hos mamma och pappa, så mysigt, mamma hade dukat fint och så bjöds det på ägg, sill, köttbullar, prinskorv och så klart massa ägg det var riktigt gott. Trevligt att träffa pappa också man är nästan orolig att han börja bryta på danska snart efter allt jobb i Danmark. Jag vara också på Styragården och köpte nya växter till mitt land ut med vägen, det kommer bli jättefint. Jag köpte någon ny hotensia som blommar hela sommaren och så ska jag bland in rött gräs, hoppas det blir bra. Igår kväll var vi och grillade hos mamma och pappa, Hugo ch Elsa var också där så det var mys.

Idag fundera jag starkt på att åka till Kosta, Saga börja växa ur sin bodys och jag har velat åka dit länge och kika. Visst det är fint väder men det är kul om Christoffer vill följa med dit... ja vi får se vad vi gör. Ikväll ska vi ev träffa Linda, Fredrik och Felix.

Ha en mysig dag.

Inga kommentarer: