En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

30 april 2009

Valborg

Idag är det valborsmässoafton och stålande sol utanför fönstret, underbart härligt.
Idag ska jag och mamma ta bort stygnen som vi haft sen vi tagit bort var sin leverfläck, då får vi passa på att fika lite också. Dessförinnan ska jag duscha och fixa till mig lite och plocka igjordning och dammsuga här hemma. Ikväll kommer Ida, Magnus, Daniel, Linda, Martin och Louise hit på grillning och mys i vårat uterum, det ska bli riktigt kul att träffa alla jag ser verkligen fram emot kvällen. Synd bara att vi troligtvis inte har någon majbrasa att gå och kolla på. När Saga hade somnat igår så tog Christoffer och jag tag i att skala och skära potaits, morötter, palsternackor och jag gjorde kryddsmör till ikväll , så skönt att inte behöva stressa med det inne idag utan vi kan ta dagen lite som den kommer ska baa fixa lite olika såser i eftermiddag.

Ha en trevlig valborg!

Inga kommentarer: